Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom wordt mijn laptop niet meer opgeladen?

Ik heb mijn laptop nu nog geen week, maar hij laad niet meer op.. ik heb er eigenlijk nog bijna niks mee gedaan en wou filmpje gaan kijken en toen zag ik dat als ik me lader erin legde hij niet oplaad. hij zegt dan: aan netstroom, accu wordt niet opgeladen. Dit is echt heel vervelend, kan er dus eigenlijk niks mee nu:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op je laptop heb je garantie, dus je kunt terug met je laptop gaan naar de winkel. Waarschijnlijk een fabrieksfout
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ie nieuw is kan dat idd, maar miss is ie overgenomen van iemand (voor de vraagsteller 'nieuw')
Heb ik ook, dan doet ie het dus alleen aan het stroom als het goed is? Ik heb de oplader laten vervangen, waar het blijkbaar aan lag, maar het kan ook best eens aan je accu liggen. Teruggaan als je garantie hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de accu vol is, of voor 90+ % dan laad de accu niet bij, althans dat is bij mij zo, dus ik denk dat je je zorgen maakt om niks.
Probeer maar eens de laptop te gebruiken zonder voeding en koppel deze na een uurtje gebruik maar eens aan de netvoeding.
Weet bijna zeker dat het opladen dan wel lukt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding