is er veel geld te verdienen al ict-er?

is er veel geld te verdienen als je een ict-er bent?
omdat de meeste mensen wel een computer, smartphone, ipad enz. hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Er zijn ook al heel veel ict mensen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En er zijn heel veel verschillende ICT-ers. Sommige verdienen tonnen andere minimumloon. Wat is je niveau?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kies een vak waar je hart ligt.
Alleen dan zul je daar goed in worden en als je ergens goed in bent valt er ook wat te verdienen.
En net wat bierkaai zegt er zijn veel verschillen. (ICT is ook een groot begrip)

Antwoorden (1)

Ik denk het wel. Alles begint langzamerhand technisch te worden. Ik gok dan ook dat de toekomst alleen met technische producten zal zijn. Nu heb je er denk ik niet veel aan, maar in de toekomst profiteer je er enorm van.

Kus X