hoe maak je netwerk (internet) met je mobiel?

Ik wil een netwerk maken maar ik heb prepaid is dat via GRATIS via wifi? kun je dit instellen anders? Of is het onmogelijk

Toegevoegd na 20 minuten:
moet ik er voor betalen of werkt als ik thuis wifi heb en dat ik het via die wifi een netwerk maak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je telefoon moet daar voor wifi hebben en je moet dan in je telefoon je wifi code zetten van je router waar de computers ook op zitten wifi is alltijd gratis dan dus ook voor je telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je telefoon kan der op de code van je internet moet op en stiker staan op het modem zeker bij ziggo alls je thuis bent en hij heeft verbinding dan is het gratis het kost je geen beltegoed wat voor telefoon heb jij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan voor hun is het dan ook gratis de wifi maar ze moeten dan ook de code hebben van het wifi modem
Ga naar "Instellingen", dan "Draadloos en netwerken" en dan naar "Wi-Fi-instellingen". Vervolgens klik je helemaal bovenin op "Wi-Fi", waarna er een aantal Wi-Fi-netwerken zichtbaar worden. Met een open netwerk kun je altijd verbinden, voor een gesloten netwerk (er staat dan een slotje bij) heb je een wachtwoord nodig. Van je account thuis kun je die vast wel krijgen.

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben, laat ff weten of het is gelukt! ;-)