Mag je bij Tomtom brandstofactie overal bij een willekeurig tankstation tanken en mag je meerdere keren tanken of moet het in 1 keer worden gedaan ?

Ik heb onlangs een Tomtom Go 1005 gekocht daarbij stond dat 50 euro brandstof word terug betaald. Maar ik twijfelde nog over een paar dinges, en ik vond het niet op internet ik wiste niet of ik bv in Duitsland ook mocht tanken of het in het land moest doen waar ik de Tomtom heb gekocht, en ik wist ook niet moest je in 1 keer 50 euro tanken of mag het worden verdeeld tussen 2 tankbeurten want wij hebben een kleine wagen en daar past geen 50 euro liter diesel in denk ik.. ( http://map-paradise.tomtom.com/nl_be/promotion/details/ )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je mag bij ieder tankstation tanken, mits deze dezelfde valuta heeft als die van het land waarin jij woont (Duitsland mag dus), zie artikel 4 van de algemene voorwaarden.

Hier en bij punt 5 word ook gesproken over bon/bonnen, dus het totaal mag ook over meerdere tankbeurten verspreid zijn, deze moeten wel allemaal doorgestuurd worden naar TomTom.

De TomTom moet overigens in hetzelfde land gekocht zijn als waar jij woonachtig bent.

Zie voor meer duidelijkheid de algemene voorwaarden, of vraag maar hier als je nog vragen hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo werkt de Tomtom actie;

•Koop tussen 15 mei 2012 en 31 juli 2012 één van de TomTom actiemodellen
•Ga binnen 21 dagen na aankoop naar de Tomtom actiepagina om u in te schrijven om het bedrag aan brandstofkostenretour te krijgen.
•Vul uw brandstoftank en bewaar de bon(nen).
•Ga opnieuw naar de website van Tomtom, en vul de gevraagde gegevens in.
•Binnen 30 dagen na goedkeuring ontvangt u het bedrag aan brandstofkosten retour op uw bankrekening