is sygic gratis voor android want wilde hem downloaden en dan zegt ie dat ie gratis is maar op internet staat dat het geld kost?

moet ik er nou voor betalen heb hem erop gezet en wilde nederlandse kaart downloaden en heb hem toen erafgegooid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sygic is alleen voor de eerste 7 dagen gratis, daarna moet er gewoon betaald worden.
Toegegeven, het e.e.a. is vrij onduidelijk en wordt ook niet vermeld, zowel bij GPlay als tijdens de installatie.

Gelukkig zijn er nog voldoende navigatiepakketten om te proberen, zowel gratis als betaald.
Prefereer zelf Copilot, is wel een betaalde app.
Mijn versie heb ik gewoon van het internet af gehaald en heeft nog nooit gezeurt over betalen, daarbij heb ik de beschikking over nagenoeg alle kaarten, zowel binnen als buiten Europa.