Hoe kun je een DVD (die je gewoon thuis hebt staan) op ITunes zetten, en dan op je iPad 3 zetten ?

Ik wil ze erop zetten (als het kan) zonder te converteren want dan word volgens mij de kwaliteit slechter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Officieel gaat dat niet het kopieeren van een dvd is illegaal maar er zijn wel programma's voor.
Wat voor pc heb je? Mac of windows?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zet een kopie van de film op je pc ik weet niet zeker of dat mag.
Een programma hiervoor is ripped voor mac en windows volgens mij