blijft er ook 'gewone analoge tv' voor de tv's waar KPN (glasvezel) geen kastje naar toe legt?

Na een afspraak te hebben gemaakt met KPN hebben ze ons overtuigd dat de overige TV's na aansluiting van glasvezel op twee tv's het gewoon blijven doen.
Nu we het pakket in huis hebben kan ik nergens een aansluiting voor de overige tv's zitten, weten jullie hoe dit werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je een 2e tv in je systeem wil hebben dan heb je een switch nodig om deze aan te sluiten. Dit is een plat zilver kastje wat je aansluit op je router en dan naar de 2e tv.
Het is mogelijk dit met een draad te doen of via een optionele stekkerset waardoor je via je elektriciteitsnet tv kijkt op je 2e toestel. Bel even met KPN of via de chat op de site - reuze makkelijk kan ik je zeggen - voor deze switch - is kosteloos. Succes