Welke tom-tom kopen voor moeder?

Ik wil mijn moeder graag een tomtom cadeau doen voor haar verjaardag. Nu hebben wij er nog nooit een gehad en zou ik niet weten welke ik moet kopen.. Er is zoveel keus! Aangezien mijn budget maximaal 100 euro is, zou ik hem denk ik tweedehands moeten kopen. Wij reizen voornamelijk in Nederland, maar heel afentoe door Europa.

Bij voorbaat dank voor het advies!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Met jouw budget heb je geluk, kijk maar in de bron voor 89 euro bij halfords.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, het is een webartikel dus hij wordt thuis bezorgd of je kunt hem ophalen in een winkel.

Toegevoegd na 21 minuten:
In aanvulling, dit is een 4,3 inch beeldscherm. TomTom heeft momenteel bij de halfords alleen maar 5 inch en 4,3 inch beeldschermen dus zo erg klein is dit beeldscherm niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het belangrijkste voor een wat oudere mens is een groot beeldscherm : je hebt ze van 13 cm, en dat is veel overzichtelijker. Omdat je ze in allerlei prijsklassen hebt, zou je eens moeten googlelen bij de vergelijkingssites : misschien moet er ietsje geld bij, maar dan is het toch gewoon ook alvast voor de Kerst?
Beter één keer iets meer uitgeven voor een groot scherm TomTom dan een klein schermpje waar ze vergeefs op zit te turen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet jij dat de moeder een 'wat oudere mens' is? Wie weet is de vragensteller 15 en is moeder 35? ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
I stand corrected.....dat krijg je ervan, als je zelf de tv-gids niet meer kunt lezen zonder brilletje - je vergeet bijna, dat niet iedereen hulpstukken nodig heeft ! ;-))
Kijk ook een hier op de site van tom tom.
Dit zijn refurbished modellen. Dus helemaal nieuw qua software maar er kan een krasje op zitten.
Maar je krijgt meer waar voor je geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op www.kieskeurig.nl vergelijken ze "tom toms" en geven ze ook aan wat voor mogelijkheden er allemaal zijn. Voor onder de 100 euro kan je ook een nieuwe kopen.