Geen geluid op ingebouwde TomTom, hoe kan dit?

In de auto zit een Tomtom "ingebouwd" deze is er ook uit te halen. Het probleem is dat als hij in de houder zit dan geeft hij geen geluid. Halen wij hem er uit dan hebben wij wel geluid. Iemand ideeën hoe dit kan? Er zit geen boekje bij en er staat ook niet op welk type Tomtom het is.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor welk merk auto is dit? Dan weten we of het een echte TomTom of een ander merk.

Dat het geluid niet werkt als deze in de ingebouwde houder zit en wel werkt als het los uit de houder is, kan te maken hebbe dat de ingebouwde houder het geluid over de geluidsboxen van de autoradio stuurt.
Mogelijk kun je via deze nog regelen dat het gelijke aan moet. Ook kan het zijn dat het niet goed is aangesloten.