wil mijn vrouw een e reader cadeau doen wie kan mij advies geven en waar moet ik op letten welke is de beste en het gemakkelijkst in gebruik?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mijn eerste advies is om je ervan te overtuigen dat ze er ook echt een wil.

Ik ben zelf een fervent boekenwurm en ook een gimmick-freak, maar een e-book vind ik geen boek. Het voelt, ruikt en leest niet lekker (vind ik).
Mijn man wilde mij er ook een geven. Ik heb er toen eerst één mogen proberen, en dat was maar goed ook. Ik vond het een complete afknapper.

Wil ze er echt één, dan is de volgende stap is denk ik er één (een paar) te lenen en te proberen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daarvoor heb je meerdere sites (zie bronnen).
hierbij staan namen vermeld en waar ze goed en minder goed in zijn.
De eerste is engels, dus ik hoop dat uw engels redelijk is? ;)
De tweede link is van Bol.com
En de derde is een site vol e-readers, waar u kunt zoeken op categorie (bijv: goedkoopst, scherm grootte etc)

succes met bekijken!
Bol.com raad zelf de Sony Reader Touch aan.

Toegevoegd na 4 minuten:
ps: Op PDAshop hebben ze goede service en daar staan ook vaak duidelijke reviews bij! (zie bron 4) voor de top 3 best beoordeelde E-readers incl reviews.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let er wel op dat Sony en Bol.com een samenwerking hebben zodat Bol.com electronische boeken kan verkopen en Sony zijn apparaat. Amazon doet dat met de Kindle. Op zich niets mis met de Sony, maar let wel goed op waar je de recensies leest. Dat bol.com deze aanraad is nogal wiedes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plusje voor het antwoord trouwens.
bekijk zie onderstaande link even
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De recensies in de krant De Standaard wezen Sony als de meest gebruiksvriendelijke aan. Probeer anders in het archief van deze krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer ereader.nl eens...zeer goede site, waar je ook het forum kan bezoeken.