Ik zag pas iemand met een minilaptop met een camera op de bovenkant. Hiermee kon hij foto's maken van de dia's tijdens college. Welke laptop is dat?

Het was een kleine laptop, waarschijnlijk 10 inch. Hij had een programma geopend waarin hij de tekst kon typen (geen word). Hij kon in dat programma ook selecteren om een foto te maken. De foto was van de dia voor hem, dus er moet een camera aan de bovenkant (de kant waar je tegenaan kijkt als je je laptop dicht hebt) zitten.
Deze laptop lijkt me zeer geschikt voor een student en ik ben er dan ook op zoek naar. Kan iemand mij helpen?
b.v.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zelf heb een asus transformer. Met voor en achter een camera. Ik heb er ook een programma op dat op word lijkt. Super handig. Gebruik hem ook op school. Zitten 2 accu's in omdat je het toetsenbord ook los kan koppelen. Dan heb je een tablet ipv een laptop.

Misschien is dat wat? Is niet te vergelijken met een Ipad. Ik heb bv wel een usb aansluiting en flash er op. Zit een link bij maar er zal vast wel een nieuwe uit zijn. Die van mij is al weer bijna een jaar oud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Was het niet een tablet?

Bijvoorbeeld de Acer Iconia Tab w500:
http://www.wikitablets.nl/tablet/acer-iconia-tab-w500/
Met toetsenbord, en een camera in de achterkant.

Ik ken het apparaat niet maar het was de eerste link op Google, wanneer ik zoek naar: minilaptop camera achterkant beeldscherm :-)
11 jaar geleden
hoi Yacintjuh,

in principe kan je hier elke laptop voor gebruiken.
koop een USB webcam en zet die zo neer dat je EN lekker op je laptop kan werken EN een goed beeld hebt van de college gever of andere zaak die je wilt bekijken.

er zijn kleine 3-poot statiefjes waarop je zo'n kamera kan plaatsen, er zijn camera's met een knijpertje om hem op de rand van je laptop te bevestigen.
deze dingen kosten hooguit een of twee tientjes.

groeten, Dré