Hoe kan ik Digitenne van KPN op laptop ontvangen?

Ik heb een Medion Erazer laptop gekocht en daar zit een televisie ontvanger bij. Bij de setup van windows media center is het mogelijk om de zenders van kpn in te stellen, maar alleen 1 2 en 3 kan ik bekijken. Ik heb een abbonement van digitenne maar ik zie nergens een optie om mijn gegevens in te vullen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n meegeleverde stick zal gok ik alleen free to air zenders ontvangen, in dit geval dus de publieke zenders.

Antwoorden (1)

Zag toen bij Mediamarkt dat je daar een stick voor nodig had, Met zon antenne