Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op de doos van mijn archos 101 g9 staat dat er 250gb in zit maar is dat ook zo?

Ik heb laatst een tablet gezien en maar er staat een sterretje achter 250. Wat betekend dit en hoeveel zit er dan eigenlijk in het tablet????

Ik hoop voor snel antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
534

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een van de archos 101 g9 modellen heeft inderdaad een 250gb hdd, met de nadruk op hdd, de tablet bevat een harde schijf met bewegende onderdelen; dit houd in dat je er extra voorzichtig mee moet zijn
en waarschijnlijk je batterijduur aanzienlijk verminderd word omdat een conventionele hdd meer stroom trekt dan een geheugenkaart of een ssd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat er verder bij het sterretje hoort weet ik niet, wellicht dat er ergens in minuscule letters op een minder voor de hand liggende plek een aanvulling er op staat ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo een beetje antwoord op je vraag?

Andere antwoorden (1)

Hoi,
Ik weet niet heel goed wat een archos is, maar als er staat 250gb staat met een sterretje erbij, zal het ongetwijfeld wat minder zijn.

Bijvoorbeeld: een USB kan 4GB aan, daar staat ook regelmatig een sterretje bij, omdat het in werkelijkheid wat minder is. Een USB-stick (en ik neem aan dat dit bij een tablet ook zo is) slaat namelijk ook onzichtbare informatie op, die je als gebruiker niet ziet, maar wel ruimte van je USB-stick in beslag neemt.

Toegevoegd na 48 seconden:
Oei, ik wilde dit eigenlijk in een reactie zetten, maar heb per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Aangezien ik geen ervaring heb met tablets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@sanzoo: mooi gezegd ^^

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding