De kabel van mijn headset heeft een sleeve eromheen die geweven is, maar het is op een plek doormidden, en het gaat steeds verder kapot. Wat te doen?

Ik heb een G35 Headset, en die heeft als kabel bescherming een sleeve, maar nu is die op een plek kapot, en gaat hij steeds verder kapot, ik heb het nu vast zitten met wat tape, maar een soort heat shrink tubing dat zou het kunnen repareren, maar dan moet ik zo'n klein stukje tube over mijn hele headset krijgen, en dat kan dus nooit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan de krimpkous toch van de andere kant er overheen schuiven. Zo niet, dan de kabelzijde openschroeven, kabel los-solderen, krimpkous er overheen en weer vast-solderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nogal een dure headset, en ik heb daar de middelen en de vaardigheden niet voor. Is er misschien een krimpkous met een opening, die ik zo om de kabel heen kan draaien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de Superglue van de Wibra. zou hier toch ook moeten werken?
http://www.goeievraag.nl/vraag/herstel-uitgelubberd-knoopsgaatje-shirt-knoopje.334254
Je kan met een aansteker dus losse eindjes aan elkaar smelten zodat het nog niet verder los zal gaan.