als ik mijn eigen video heel de tijd bekijk op youtube heeft het invloed op mijn views?

Dus ik heb laatst een video op youtube geplaatst en ik heb in een paar uur het best wel vaak gekeken om te zien hoeveel views ik had. Nu vraag ik me af door die keren dat ik het heb bekeken ook invloed heeft gehad op de views. B

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (5)

Ligt eraan of je ingelogd bent of niet. Volgens mij heeft dit wel invloed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat u eigen aanwezigheid geen invloed heeft op de resultaten.
Probeer eens een andere user aan te maken op uw PC en kijk dan eens of het invloed heeft.
Lukt dat ook niet dan kan u best vanop een andere PC kijken en al uw vrienden aansporen dit ook te doen.
U kan die link ook in al uw emails zetten zonder uitleg te geven. De mensen zijn nieuwsgierig genoeg en zullen het zeker openen.
U had het zelfs hier al kunnen posten.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de "vieuws" worden bepaald door het aantal keer een ip adres je filmpje bezoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
YouTube heeft unieke views aan de hand van ip-adressen. Je kan jouw video dus zo vaak als je wil bekijken, maar het aantal views blijft gelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het aantal views blijft gewoon gelijk, maar als je bij je Analyse (Youtube Statistieken) kijkt van je video, zie je in een grafiek hoevaak je video bekeken is, en van die grafiek staat er ook nog bij 'unieke views' dat betekent, een uniek iemand op een ip die per dag de video bekijkt, dus heb jij 2 views en 1 unieke view, betekent dat deze ene persoon de video 2x heeft bekeken. Als je je filmpje bekijkt, en je aantal bekeken views bekijkt, heeft dit GEEN invloed op hoevaak JIJ het bekijkt.