als ik mijn wasmachine laar draaien, flikkeren er altijd 2 luchtjes? wat moet ik doen?

Toegevoegd na 28 minuten:
als ik normaal mijn wasmachine laat draaien, brand er een oranje luchtje.
maar de laatste tijd branden er namelijk 2 luchtjes groen en oranje, en dat blijft duren tot ik hem laat droog zwieren.
anders krijg ik mijn machine niet meer open

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

wat voor lampjes?
als ze aangeven dat de wasmachine aanstaat moet je niets doen en het zo laten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het over LICHTJES gaat , zullen de lichtjes aan gedraaid moeten worden misschien , een wasmachine beweegt soms wel eens een beetje , bijvoorbeeld tijdens het centrifugeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het gaat over 'luchtjes': raam open zetten! Ventileren biedt hierin een oplossing....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verdiep u in de gebruiksaanwijzing van uw machine.
Google anders op merk en type voor de handleiding.
Ledlampjes kunnen veranderen van kleur tijdens het verloop van het was of droogprogramma.......