hoe kan ik foto's van spellen maken op mijn ipad? (ipad 1)

ik speel minecraft (pocket edition) op mijn ipad en ik keek bij mijn foto's en ik zag een foto van wat ik toen ik iets aan het doen was.

weet iemand welk knopje dat mischien is????????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door je home toets en je aan en uit knop in te drukken tergelijk.
Maar je een print screen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor mijn dubbele antwoord, toen ik ging typen stond er nog geen antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwam niet op het goede woord .
Dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een screenshot gemaakt door een printscreen !
Je moet je homeknop (vierkantje) en de aan/uitknop (boven zijde) snel,gelijk in houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haast tergelijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor mijn dubbele antwoord, toen ik ging typen stond er nog geen antwoord!
Dit heet een screenshot en dit doe je door je aan/uit knop indrukt en tegelijk je homeknop.