Hoe krijg ik een bit los die vast zit in mijn schroefmachine?

Bit zit vast in de schroefmachine maar ik krijg hem niet los op de normale manier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
30.9K

Antwoorden (2)

Wat mij nog wel eens lukt, is de machine in zijn laagste snelheid achteruit te laten
draaien terwijl je de boorkop met één hand vast houdt.
Let op, dit is niet zonder risico!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
_Wil de kop niet los, geef er dan een paar tikken aan alle kanten op met een hamer.
_Wil het bitje niet uit de "bitverleng-er" dan even vast zetten in een bankschroef of een stevige tang en los wrikken.