Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je een 360 graden foto?

Hallo

Ik zie regelmatig op sites van mobiele telefoons van die plaatjes die je helemaal rond kunt draaien. ik zie aan de tijd etc. dat je gewoon heel veel foto's moet maken, maar hoe zet je die (en in welk) in een programma?

lijkt me namelijk best vet om te doen enzo, maar geen idee hoe het moet, en google weet het ook niet :)

mvg,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit doe je met een telefoon waarbij een 360-graden camera app te downloaden is. Je begint met 1 foto. Aan de rand van je eerste foto kan je het zelfde beeld verder fotograferen. Als je het helemaal goed doet krijg je vanzelf een 360 graden beeld.
Het kan ook gefilmd worden en omgezet naar verschillende foto's. Bekijk het filmpje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb een oude canon ixus en deze had dit als extra functie. Op het display zie je dan 1/4 van je vorige foto en daar kan je de nieuwe op aansluiten. En zo draai je rond. De software zorgt vervolgen voor het combineren van de beelden.. Er zullen inmiddels wel meer toestellen zijn met deze functie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het wel eens gezien dat het met een camera kan door hem op eenpunt te zetten op een bepaalde hoogte en dan kun je met een goede camera een echte 360 graden foto maken hierbij een link met veel meer info.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding