Wat is een goede schermprotector voor je iPad 2?

Ik wil graag dat m'n iPad-scherm beschermd wordt tegen krassen e.d. Weet iemand een goed merk voor een schermprotector? Graag niet al te duur, rond de 10,- voor 2 dingetjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor 10 euro heb je iets heel slechts wat zo kapot gaat.
ik heb 40 euro vor een hoesje betaald, en werkt na een half jaar nog prima.
Merk: Puro
ook kan je de smartcover van apple kopen voor 40 euro, die is alleen voor het scherm, niet voor de hele ipad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb al een beschermhoes op het oog, een leren hoes die helemaal om de iPad heen zit (30,-), maar voor alleen folie hoef je toch geen 40,- uit te geven??