Hoe krijg ik mijn gekochte apps weer gratis terug?

Ik heb een app gekocht voor mijn iPad 1 iOS 5.1
Ik heb hem gekoppeld aan iTunes en ik was hem kwijt. Hij kostte 20 euro dus ik wil hem niet opnieuw kopen. Hoe krijg ik hem weer terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je de app opzoekt in de AppStore, en ingelogd bent op het account waarmee je 'm eerder gedownload hebt, staat er als het goed is "installeren" ipv de normale prijs. Dan kun je 'm gewoon gratis opnieuw downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen kijken bij de appstore. Dan klik je op updates, aankopen, niet op deze iPad. Als je hem op hetzelfde apple ID hebt gekocht als waarmee je op dat moment bent ingelogd, moet je hem volgens mij weer gratis kunnen installeren. Daar staan namelijk alle apps die ooit met dat apple ID zijn gekocht (en niet Op het toestel staan). Als je een app koopt en download in de iTunes store, staat ie daar volgens mij dan ook bij..