hoe komt het dat ik geen liedjes op mijn ipad kan zetten en wat kan ik eraan doen?

ik wil liedjes van op itunes op mijn pc (windows) naar mijn ipad zetten. maar dan zeggen ze dat sommige liedjes niet op mijn ipad kunnen gezet worden. er staan nu geen liedjes op. wat kan ik eraan doen aub? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan er aan liggen dat uw iPad/iTunes niet up-to-date is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Allereerst moet je kijken of het wel de goede bestandsformaten zijn. Zoals bijv. .MP3

Je selecteert ze uit "Mijn Documenten" en sleept ze naar iTunes.

Als het goed is moet het nu lukken.
Is dit niet zo: Wil je dan even de precieze melding geven. (bijv. screenshot of precieze tekst)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn het gewoon goede itunes mp3 bestanden? Anders zou ik het ff in de winkel vragen