Wat te doen als ik niet op Empire earth 2 kan?

Ik kan niet online door mij firewall. Is er iets te downloaden waardoor ik wel online kan. Ik kan niemand joinen als ik erop klik gaat hij lang laden en zecht dat mijn firewall in de weg staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gamespy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in elke firewall kun je aangeven wat wel en niet erdoorheen mag.

Het beste antwoord

Wat een mogelijkheid is, is dat je alleen je firewall uitzet voor Ee2 (Empire earth 2). Dit doe je door naar het configuratie scherm te gaan en vervolgens naar je firewall. Bij een windows 7 computer moet je vervolgens naar: "een programma of onderdeel toegang geven via Windows firewall. Bij een XP computer werkt dat ongeveer op dezelfde manier. Je moet je firewall voor het spel uitschakelen.

Soms komt het voor dat je een spel niet kan joinen, omdat de persoon die zelf een spel 'host', zijn of haar firewall aan heeft. Dit botst soms met elkaar.

Je zou dit kunnen proberen, het heeft voor mij in ieder geval vroeger geholpen!

Succes