Is heb batterijen gekocht van 4.2volt.. Waar vind ik een geschikte oplader voor batterijen van 4.2 volt?

De chargers die ik ben tegengekomen op Internet zijn 4.2 chargers voor alleen 3.7volt batterijen max. ( zie de link voor de exacte batterijen die ik heb gehaald.. ) http://www.ebay.nl/itm/160733017830?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649#ht_500wt_1202

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan een Keer bij de media markt, Saturn, bol.com gaan kijken of je zoekt gewoon op google

Toegevoegd na 2 uur:
als je een oplader koopt voor 4.2 volt kan je er altijd een batterij in opladen die minder heeft dan is die ook sneller opgeladen en als je een batterij hebt die meer volt heeft dan doet hij er wel langer over om optelden

Toegevoegd na 2 uur:
als je een oplader koopt voor 4.2 volt kan je er altijd een batterij in opladen die minder heeft dan is die ook sneller opgeladen en als je een batterij hebt die meer volt heeft dan doet hij er wel langer over om optelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He flop.. Beetje een flop reactie van je.. Ik vertelde dat ik op google had gekeken, maar niets kon vinden.. En verder zijn alle opladers 4.2 volt.. Maar zijn ze geschikt voor batterijen van max 3.7 volt.. Omdat opladers altijd een hoger percentage moeten hebben dan de batterij zelf.
Je zult een speciale lader voor lithiumaccu's moeten zoeken, niet alleen de spanning is bepalend, ook de maximaal te leveren stroom en de tijdsduur is van belang om de accu's veilig en snel te laden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de link vindt je een lader voor de 18650 batterijen die je gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"220 Volt batterijlader geschikt voor het opladen van o.a. type 18650 en RCR123A 3,7 Volt Lithium Ion-batterijen." Je hebt ook een 18650 type van 3,7 volt.. Schijnbaar is het verdraaid lastig om een oplader t vinden voor 4.2 volt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oplaadbare Lithium-ion batterij wordt vaak aangeduid met 3,7 V spanning, de maximale spanning is echter 4,2 V.
Het gaat dus om dezelfde 18650 batterij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu