als ik met mijn nintendo dsi XL op internet zit komt dat dan ook op de internetrekening ???

mijn mama wil niet dat ik internet heb op mijn nintendo dsi XL om dat ze denkt dat ze meer gaat moeten betalen voor het internet ik wil weten of dat gratis is of niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kost niks extra, net zoals een laptop op het draadloze netwerk niks extra kost. Wie zou de rekening moeten sturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kost niks.
je verbind de dsi Xl met wifi.
heb je geen draadloos internet?
dan kan je ook niet eens op internet.
dus laat deze vraag en antwoorden aan je moeder zien. ik wou dit als antwoord doen.
maar dan zegt GV dat ik een e-mail moet bevestigen.
geef dan zo antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kost het extra als je wat gaat downloaden op je laptop? Zo nee, dan ook niet met je DSiXL

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je geen internet hebt met een datalimiet kost het niks extra. Het is herzelfde als met een pc online gaan.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, zolang we niet precies weten wat voor soort internet ze hebben is jouw antwoord het beste!
nee dat is niet waar het is een service van de ds zelf dus je moeder heeft ongelijk,geloof mij ik heb het zelf gegoogled

grt.walter08
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig is er voor vast internet geen rekening meer.

Toegevoegd na 55 seconden:
Maar een vast bedrag.