Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat als ik bij mijn iPod (touch) me geluid harder/zachter wil zetten er bij staat dat het geluid van me koptelefoon komt?

Ik snap dat als je oortjes in je iPod zitten er bij het gelid staat: koptelefoon, maar bij mij staat het er terwijl ik geen oortjes in mijn iPod heb zitten ook doet het geluid het niet. Kan imams me helpen hoe ik dit moet oplossen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Dan is ie misschien gewend aan de oortjes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plug de oortjes nog eens in en trek hem voorzichtig eruit en kijk of hij dan wel normaal werkt. Als je muziek luistert zonder de oortjes doet het speakertje het dan in de ipod? (als er een in zit) anders raad ik aan om hem in Itunes in te pluggen en de software te herstellen. Je raakt dan helaas wel alles kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je muziek luistert op de iPod met je oortjes en je haalt dan de oortjes uit de iPod, stopt de iPod met muziek afspelen. Gewoon Muziek openen en op de Play knop drukken (das die grote driehoek naar rechts).
De iPod houdt twee muziekgeluid nivo's bij. Een met oortjes en een met luidspreker. Daarom staat er bij het gebruik van de oortjes bij dat je de hoofdtelefoon gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing