mijn sony ericsson xperia valt steeds uit weet iemand wat ik hier tegen kan doen? en anders een goede winkel waar ik hem kan laten repareren?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het lijkt erop dat er een software fout in jouw toestel zit,dit valt als het goed is onder de garantie. Het beste kun je met je toestel naar de winkel te gaan of even te bellen met de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batterij uithalen en de contacten kuisen . Ik had hetzelfde voor.