Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apple tv2 aansluiten op speakers?

Ik heb een 2e generatie Apple Tv. Ik zou deze graag aan willen sluiten op mijn speakers omdat het geluid van de tv niet goed genoeg is. Het probleem is dat deze speakers zo'n kabeltje hebben: (zie bijgevoegde foto) waardoor ik ze dus niet direct op de apple tv kan aansluiten. Iemand hier een oplossing voor? Misschien is het ook mogelijk om een kabeltje te nemen die van de optical audio ingang op de apple tv naar een 3,5mm jack gaan om het zo in mijn stereo-installatie te pluggen, maar bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Geen kabeltje, maar een omvormer om zo naar je stereotoren/versterker te gaan is de meest logische oplossing:

http://www.maxtotaal.nl/819164/k-nig-optical-toslink-naar-rca-tulp-stereo-omvormer

Of op sommige tv's zit een een audio out(tulp) zodat je het inkomende geluid van je tv door kan sturen naar je stereotoren. (welke tv heb je?).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding