In welke winkel (niet online) kan ik een antislip matje voor in de auto kopen?

Ik zoek een klein antislipmatje dat ik in het middenconsole van de auto kan leggen, om het schuiven van de telefoon bij iedere bocht tegen te gaan. De telefoon zit al in een rubber hoesje, maar dat helpt niet voldoende.

In welke winkel (niet online, heb geen zin in 6,75 bezorgkosten) kan ik een dergelijk matje kopen?

paulus811
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Bij de Action en de Xenos.
Ik haal ze altijd bij de Action, want hier zijn ze maar € 0,99 en gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze bij de Action zien liggen, maar Halfords verkoopt ze ongetwijfeld ook.
bamibal
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Action, daar heb ik niet aan gedacht. Supertip! +
Big bazar verkoopt ze ook....