Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn ipod aan? (als dat nog lukt)

Ik heb gister perongeluk mijn ipod even onder water gehouden, het was maar heel even en hij deed het gewoon nog. na een tijdje viel hij uit omdat mijn batterij zoieso leeg was. ik probeerde hem nog een keer en er kwam gewoon het schermpje dat het leeg was. Toen ik hem vanmorgen in de oplader deed gebeurde er niks. ik krijg hem op de computer ook niet aan. ik ben erg gehecht aan mijn ipod en er staat van alles op. help me!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je I-pod even heel goed drogen op een warme, droge plek (niet te warm, dat is ook weer niet goed). Ik heb het ooit gehad met een mobiele telefoon (in de plee laten vallen, echt waar, haha) en toen ik 'm later goed had laten drogen, deed hij het gewoon weer. Maar misschien is je I-pod wel onherstelbaar beschadigd door het water en in dat geval valt er niks meer aan te doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

op een doek op de verwarming leggen mss zit er toch nog ergens wat vocht in, zodat hij goed droog en warm word(niet te heet natuurlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat de iPod eerst grondig drogen door hem op een warme (maar niet te hete) plaats te leggen.
Met een beetje geluk zal hij na een paar dagen weer werken.
Ook het blazen met een föhn op een niet te hoge stand kan werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg hem even in de rijst, dat trekt water aan. Dan droogt hij sneller van binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de ongekookte rijst, neem ik aan...;-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing