Als ik een liedje download op iPhone, staat hij dan ook in mijn itunes op mijn macbook pro?

Ik wil dus graag albums gaan downloaden, ik heb net een nieuwe iPhone 4s gekregen en ben ook ingelogd met mijn email, waarop ik ook ingelogd ben op mijn iPod touch en iTunes op Macbook. Als ik een liedje download op een van de drie apparaten, staat hij dan automatisch ook op de andere 2? Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als op iTunes al van tevoren staat dat je muziek altijd wordt gesynchroniseerd, dan gaat het ook op je laptop, anders kun je problemen hebben en kan hij alles verwijderen als je later synchroniseerd, dus gewoon van tevoren aanvinken bij muziek dat hij synchroniseerd dan ben je verzekerd dat het veilig op itunes komt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan ook als je een thuis netwerk gebruikt