Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat als ik mijn iPod aan me laptop aansluit en alle muziek programma's vast lopen?

steeds als ik mijn iPod aan me laptop aansluit loopt itunes vast ik heb het toen op een ander laptop geprobeerd ook daar liep het vast vervolgens heb ik een ander muziekprogramma gedownload (floola) en ook die liep vast

Toegevoegd na 12 minuten:
het is een iPod classic en dit is gebeurt nadat ik het met itunes heb hersteld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat is vreemd. Het enige dat ik kan bedenken is dat er iets mis is met de connector van je iPod of met het kabeltje waarmee je hem op de computer aansluit. Als je aan een ander kabeltje kan komen, zou ik dat even proberen. Als het aan de connector ligt denk ik niet dat ie nog te redden is. Als het überhaupt mogelijk is om zoiets te repareren, zal het aan de prijzige kant zijn. Dan kan je beter een nieuwe kopen ben ik bang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing