Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een beveiligingssysteem voor een slaapkamer deur?

mijn zusje komt vaak mijn kamer in en kijkt dan in mijn dagboek rommelt in mijn kast en haalt mijn kamer overhoop.
is er een alarmsysteem voor je deur met een afstandsbedieningtje...... niet duurder dan 35 of 40 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noemt men ook wel een slot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vinden je ouders? Helpen die je niet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een slot met een sleutel lijkt mij een aardige oplossing ;-)
Wat je ook zou kunnen doen: je kast op slot en de sleutel bij je dragen. Leg alles in je kast waar ze af moet blijven.

Of (goedkoper en minder omslachtig) een gesprek met haar en je ouders. Ik weet niet hoe oud je zusje is, maar het lijkt me logisch dat het haar verboden wordt om in je kamer te komen. Daar moeten je ouders dan ook achter staan, en haar eventueel straf geven als ze zich er niet aan houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt een veiligheidsketting met slot op je deur maken,kost iets van 15 euro bij een doe het zelf winkel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is wel geen alarmsysteem,maar je zusje kan er dan niet meer in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij conrad nog geen 25 euro met afstandsbediening.
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTk3ODE0Mzg4====?direkt_aufriss_area=SHOP_AREA_17187&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub4&aktiv=4&navi=oben_2

Toegevoegd na 2 minuten:
Home Huis & Tuin Beveiliging Alarmsystemen Kleine alarmsystemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ERROR bij je link..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding