Wat is er nuttig aan een Tablet?

Een computer kan veel meer. En veel mensen vervangen een computer door een tablet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap het nut van een tablet ook niet.

Het beste antwoord

Met een tablet kun je erg veel, een tablet is een kruising van een mobieltje en een netbook(mini laptop), en erg handig om overal mee naartoe te nemen, hij is o.a geschikt voor emailen interneten films en muziek gamen en foto's, de meeste tablets hebben ook 3G(maar dat zijn tablets van 400 euro of meer) en met een 3G tablet kun je jou simkaart in het tablet doen en ermee bellen sms'en en internetten. Een tablet vervangen voor een computer zou ik echter niet doen, een computer kan echter veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet waar dat een computer meer kan. Een computer weet bv niet eens waar je bent. Een ipad wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar net wat je er mee wilt doen.
Het voordeel is: Maakt geen geluid, is lichter dan laptop, is daar door veel gemakkelijker mobiel te gebruiken.
Ideaal voor Lezen, TV gids, Sociale kontakten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijdehandje die Thijs
Een tablet is makkelijk mee te nemen (licht en klein) en start sneller op dan een laptop. Maar bovenal is het een hebbedingetje.