Hoe moet je e-books downloaden voor de Bebook?

Ik heb het geprobeerd, maar is niet gelukt. En AUB Legaal!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze site laat je ze downloaden: http://mybebook.com/support/

Je kan daar 20.000 titels selecteren. Download naar je PC en via de USB aansluiting op je PC zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst zal je het programma "Adobe Digital Edition" op je PC moeten zetten (gratis te downloaden) als je dan boeken van b.v. Bol.com download (te betalen via ideal) staat het boek direct in het Adobe programma, en kan je met een USB kabel je boek naar de e-book zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mogelijk staat je boek opgeslagen in mijn documenten of een andere download map,
open de Adobe Digital Editions ga links boven naar het icoontje met 3 boeken als je deze heb aangeklikt verschijnt rechts daarvan "bibliotheek" klik dan op item aan bibliotheek toevoegen. hier moet je het gedownloade boek opzoeken, en aanklikken. als je je Be-book aan de computer aansluit, is hij onderaan de linker kolom zichtbaar. en kan je de boeken er heen slepen. hoop voor je dat het nu lukt.