Waarom doet de app store het niet ?

Als ik iets download uit de AppStore dan installeert die hem en dan als die is geïnstalleerd dan is de app niet zichtbaar een als ik terug naar de app store ga om hem opnieuw te installeren dan staat er dat het al geïnstalleerd is?!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm als je gejailbreakt heb ga dan aansluiten op de pc Open met ifunbox (zie bron) en verwijder de map van de app en download hem opnieuw

Het beste antwoord

Dit probleem komt regelmatig voor. Bij mij werkt het altijd om je iphone helemaal opnieuw op te starten. Dit moet je overigens eigenlijk wekelijks doen zodat je ook voorkomt dat de iphone trager gaat worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, hoe moet je je ipod opnieuw opstarten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (4)

Dit probleem heb/had ik ook, ik heb het toen in de app store in itunes gekocht.
Persoonlijk denk ik dat het wel eens kan komen door die storing van gister.

Gister is er namelijk een storing geweest waarbij inloggen met je apple id onmogelijk was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPhone even uit en aanzetten
Ik heb het zelfde probleem maanden geleden ook gehad.

Of misschien even updaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appstore afsluiten en opnieuw openen, dan download je app verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is / was een wereldwijde storing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, vandaar :P