een goede koptelefoon voor ipod toch?

hallo mensen ik ben een veel gebruikende iPod-toucher nou heb ik eigenlijk een beetje genoeg van mijn oordopjes,nou ben ik op zoek naar een goede mooie(stoere) koptelefoon voor me ipod touch mijn smaak is alleen een beetje skullcandy/monster beats mijn budget is ongeveer 0-80 euro
alvast bedankt voor het antwoordt :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heel veel koptelefoons sluiten op je iPod aan bijna elke eigenlijk en je hebt ze ook bij de intertoys (speelgoed winkel) en bij de Hema en die vind ik het best ik hem zelf ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu al anderhalf jaar een skullcandy, en ben er erg tevreden over! ze kosten ook ongeveer 45 euro, en je hebt ze in allerlei kleuren.

Normaal gaan mijn oordopjes altijd stuk.. maar met deze koptelefoon heb ik nergens last van!
wat ook handig is, is dat je ze heel handig kan inklappen zodat ze in een tas of jaszak passen.