Hoe stel je een dvi + hdmi kabel in op je pc?

ik heb een dvi hdmi kabel voor me pc naar de tv maar de kleuren raken veel te scherp en is niet zo mooi meer maar als ik een film op start op me tv is het goed hoe kan ik dit veranderen dat het er ook goed uit ziet als ik geen film aan kijken ben....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit heeft niks met de kabels te maken, maar alleen met de instellingen van de televisie. Verander eens (met de afstandbediening of met knopjes aan de zijkant) bijvoorbeeld het contrast en de helderheid. Je zult dit een beetje moeten aanpassen totdat het naar wens is.