De sleutel die nodig is om verbinding te leggen tussen bluetooth verbindingen. Is puur als beveiling dat geen ongewenste personen meegenieten van je bestanden die je verzend.
Die wachtwoord kan gewoon 12345 zijn dit beslis jezelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is een beveiliging voor dat er niet andere apparaten met bluetooth met jou'n apparaat verbinding maakt met bluetooth en bestanden eraf kan halen

Toegevoegd na 1 minuut:
en als je wel verbinding wilt maken doe je een simpel cijfer en zijn de apparaten verbonden