Hoe kan ik me cam bewerken onder het webcammen op msn?

Me webcam beeld, dus bijv. zwart/wit beeld, en andere dingen. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met het programma ManyCam kun je tijdens het msn'en een heleboel leuke effecten toepassen. Op de volgende site lees je een aantal voorbeelden en kun je het programma downloaden:
http://www.computeridee.nl/download/manycam

Wanneer je ManyCam hebt geïnstalleerd, open je het programma en klik je, onder het tabblad "Sources", op de naam van je camera (zie afbeelding 1; in dit geval dus de Logitech QuickCam). In het venster ernaast verschijnen dan ook het camerabeeld.

Zodra je op MSN bent ingelogd, klik je op Extra > Audio en video instellen. Op de eerste pagina stel je het geluid in; nadat je op "Volgende" hebt geklikt, kom je uit bij het instellen van de webcam (afbeelding 2). Kies in het tabblad voor "ManyCam als videosource". Vergeet niet op "Voltooien" te klikken. Nu kun je alle effecten van het programma ManyCam ook toepassen tijdens het msn'en.

Veel plezier!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

meestal heb je bij je webcam wel een cdtje gekregen waar soms leuke dingen op staat
kijk anders even op de website van de fabrikant van je webcam
logitech bijv heeft leuke software maar kijk wel even of die past bij je model.
capthavoc