Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ipod kan niet opladen?

Als ik mijn ipod in mijn computer bevestig krijg ik de error: "Opladen niet ondersteund met dit accessoire"
Wat kan ik doen?
WAT NIET HELPT:
-Stofzuiger
-Blazen
-Opnieuw opstarten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
555

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn nieuwe ipod touch had hetzelfde probleem na een week.. Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze gaven me een nieuwe.. Ze zeiden dat het een fout van apple zelf was.. Dus terug naar de winkel, want ikzelf heb het probleem niet kunnen oplossen.. Heb ook geprobeert met andere kabels, andere pc's.. Een snellader van een stopcontact, maar niets wou laden.. Gewoon terug naar de winkel..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je batterij kan kapot zijn, heb je hem vaak laten vallen etc? of HEEL lang uit laten staan? ik zou hem er gewoon een paar uurtjes in laten zitten en aankijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Breng hem even naar de winkel toe. Ik weet niet hoe lang je al een iPod hebt, maar als het goed is zit er gewoon garantie op. Ga even langs bij de winkel waar je hem hebt gekocht, of bij een Apple winkel.
Die kunnen je uiteindelijk toch het beste antwoord geven op deze vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding