Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik een hoesje nodig?

Ik heb een galaxy s2,en neem hem elke dag mee naar school, maar wil niet dat hij beschadigd raakt, vooral het beeld niet, maar heb gehoord dat ik gorilla glas heb is een siliconn hoesje dannog wel nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een siliconen hoesje heeft (bijna) nooit zin voor je beeldscherm, die helpt alleen een beetje wanneer je je telefoon laat vallen. Het beste wat je kan doen is er een screenprotector opplakken, dit is een stikker die je beeldscherm beschermd tegen krassen, wanneer er teveel krassen opzitten kun je er gewoon weer een nieuwe opplakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat bedoelde ik, is die werkt nodig met gorilla glas?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja, op zich niet.. maar ik vind dat sowieso niet nodig met welk glas dan ook. (de krassen die ik krijg zijn toch maar kleine) Dat gorilla glas zorgt ervoor dat er veel minder snel krassen ontstaan, maar er zullen altijd wel wat krassen komen. Als je niet wilt dat deze erop komen raad ik het je toch wel aan. Zulke dingen zijn toch maar rond de 1 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt weet u ook waar ze verkrijgbaar zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
action, zijn ze heel goedkoop maar moet je ze wel zelf op maat knippen. Als je ze bij de telefoonwinkel koopt ben je 20x duurder uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook heel goedkoop kopen op internet, op DealExtreme bijvoorbeeld:
http://www.dealextreme.com/p/protective-screen-film-protector-for-samsung-i9100-galaxy-s2-2-piece-pack-73343
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt +!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding