zodra ik me senseo aan doe hoor ik een heleboel geborrel, maar er gebeurt verder helemaal niks wil ik op knopje drukken voor een kopje valt hij uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik ga er wel even vanuit dat er water in zit.
Het kan zijn dat je hem moet ontkalken. Dan zit er misschien in het pijpje dat het water zuigt wat kalk waardoor je hem hoort borrelen/slurpen maar het water er niet doorheen kan.
Even wat ontkalkmiddel (speciaal voor koffiezetapparaten) gebruiken.
Je kunt ook keukenazijn gebruiken hoor, dat werkt bij mij ook altijd en hij doet het al jaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep het bekende euvel van de Senseo - laat me raden zoon vierkante zeker??
aanmelden bij de Philips site - gratis naar ze opsturen - dan wordt ie gemaakt onder garantie - is 2 jaar bij P - ik heb de mijne - 1 jaar oud - weer net binnen van de week