Bestaat er een besturingpaneel voor aansturing beamer?

Ik wil een beamer ophangen en de beamer kunnen bedienen vanaf een paneel, aan-uit, scherm zwart, en aansluitingen waaraan laptop, dvd etc kan komen.

Volgens mij hen ik ze ooit gezien maar weet niet meer waar. en kan er geen vinden.
Weten jullie waar deze verkrijgbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al gedaan, maar kom niet ver

Antwoorden (2)

Meestal worden ze geleverd met een afstandsbediening omdat ze soms hoog tegen het plafond hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op de zaak heeft de leverancier van de beamer ook zo'n paneel geplaatst. Volgens mij zijn het standaard bedieningspanelen die je bij bijvoorbeeld Conrad kunt krijgen. Om ze op de juiste manier te laten werken, kun je de programmering naar wens aanpassen.

Toegevoegd na 41 minuten:
Hier heb je er eentje. Het is trouwens een prijzige oplossing. Deze eenvoudige kost al €620 ex BTW. Dat is op zich wel logisch. Er zit allerlei elektronica in die voor de aansturing zorgt.