Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn Wake up light het beste gebruiken? Het word nu in de ochtend lichter.

In de ochtend is het nu inverband de wintertijd lichter ik moet om 07:00 opstaan en soms om 06:00 Nu het lichter is hoe kan ik hem nu het beste gebruiken?

Toegevoegd na 7 minuten:
Waar kan ik hem het beste neerzetten? Als ik naar de andere kant lig dan kan ik hem niet zien geeft dat iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon net als normaal. Dat het eerder licht wordt, heeft eigenlijk geen effect; het is hetzelfde principe.
Een Wake-up Light heeft als doel het opkomen van de zon zoveel mogelijk na te bootsen.
En als de zon al opkomt (dat het licht wordt), gebeurt hetzelfde als wanneer je Wake-up Light aan gaat.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dat je hem niet kan zien maakt niet uit: het licht verspreidt zich door je hele kamer (tenzij je kamer onmenselijk groot is, waardoor je hem niet meer kan zien. Maar dat lijkt me stug) dus word je wel wakker.

Ik gebruik hem zelf ook altijd als 'normaal' licht, dus dat maakt zeker niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding