welk mobiel past bij mij?

Ik ben echt een internetter. Ik moet het niet zo hebben van al die kleinen schermen dus moet het een groot scherm zijn. Er moet Whatsapp op kunnen. Budget is maximaal 150 euro.
Ik koop alleen mobielen bij locale winkels (woon in Haren) .
Ik koop geen tweedehandse mobielen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het moet simlock vrij zijn. in verband met eigen abonnement

Toegevoegd na 20 minuten:
ik dacht aan de ZTE blade. Begrijp alleen niet waarom hij zo goedkoop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien is de Samsung Galaxy GIO wel wat voor jou. (€140,-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft nou ook niet echt een groot scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een groter scherm krijg je voor dat bedrag echt niet, als je een goed merk wilt dan.;)
Misschien een blackberry daar kan je pingen , whatsapp, msn twitter alles wat je nodig hebt alleen je betaald er 10 euro meer voor 160euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft wel een klein scherm.