Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik begrijp nog steeds niet goed waarom sommige foto;s die ik gescand heb veel kleiner worden weergegeven dan het origineel. Wil iemand dat uitleggen?

Ik heb thumbnail niet ingeschakeld. Het maakt ook niet uit of ik scan in de thuismodus.
Ik snap ook niet waarom de foto soms ineens wel op normale grootte wordt weergegeven terwijl ik niets veranderd heb aan de instellingen.
Ik heb de scanner nog maar kort, ik zal wel ergens iets fout doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
872
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou misschien kunnen helpen als je het type scanner en de gebruikte software vermeldt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Epson All in one printer, dus met scanner en fotokopiëren in één. Type Stylus SX218.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan liggen aan de 'resolutie' van de scanner... Als de printer beter is dan de scanner krijg je idd dit soort problemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een All in one printer van Epson, een Stylus SX218, dus scanner en printer en fotokopiëren in één.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er inmiddels achter dat het niet met de resolutie te maken heeft. Ik kan met diverse resoluties scannen en ik heb bij alle resoluties hetzelfde probleem.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding