verschil tussen ipad en andere tablets?

ik wil graag een tablet kopen maar vind een ipad iets te duur, en je kan ook al een tablet kopen voor 200 euro, is het verschil in prijs wel waard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

tip voor je
kijk snel vandaag op http://www.ibood.com/nl/nl/ daar is de Pandigital Novell in de aanbieding van €250 voor €69.95
precies wat voor jouw. tjek dan de specs ff op google
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat kun je alleen zelf bepalen.
Je zult je eerst moeten afvragen wat je met je tablet verwacht te gaan doen, dan inventariseren welke tablets aan die wensen kunnen voldoen, en dan een keuze maken.