Ik laat mijn ipod repareren en het duurt 3x zo lang als gezegd heb ik recht op een vergoeding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een ontvangstbevestiging gekregen?
het kan ook zijn dat hij nooit is aangekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik zou een sms krijgen als hij klaar is, maar die heb ik nog niet gekregen ik heb gebeld naar het bedijf en zij zeiden dat er vertraging was.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je de reparateur verkeerd begrepen, Bijna niemand zegt dat jou iPod (of wat dan ook) dan en dan klaar is. Praktisch altijd gaat zo'n 'toezegging' gepaard met "Ik hoop/denk/vermoed/verwacht/probeer" en of de woorden "waarschijnlijk", "misschien" etc., enz.
Pas als je een harde toezegging zwart op wit hebt, heb je een poot om op te staan. Zoiets kun je natuurlijk alsnog proberen te regelen.

Ook ik ben overigens benieuwd wie dat beloofd zou hebben en wat er dan volgens jou toegezegd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, een Ipod-loze dag is niet in geld uit te drukken.
Je kunt wel heel lastig gaan doen tegen de reparateur dat ze zich niet aan hun afspraken houden.
escape
12 jaar geleden
Ligt er aan wat het probleem is. Is het te weiten aan het product, behalve softwarematig, want die kan je zelf herstellen via i-tunes, of is het te weiten aan overige factoren, zoals schade?
Is het product nog in de garantie?

Als dat zo is en het is te weiten aan het product, mag je een omruiling vragen, of je geld terug!
Kijk eens op www.consuwijzer.nl

Waar heb je hem ter reparatie aangeboden en hoe lang is 3x langer dan beloofd?