Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je het programma ''Cinema 4D" snel onder de knie het is voor intro's te maken enz .?

Ik heb 't programma gekocht maar snap er de balle nie van iemand enig idee hoe ik dot programma onder de knie krijg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zozo. Je hebt vele honderden euro's uitgegeven zonder dat je weet hoe deze gecompliceerde software werkt.
Het beste is veel filmpjes te kijken met uitleg.

http://www.youtube.com/results?search_query=cinema+4d+tutorial+beginner&aq=1s&oq=cinema+4+d+tut
Volg deze link, dan vind je onder andere dit:
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Ja, ik heb zelf geleerd om coole intro's te maken. Maar die kan ik niet opsturen, sorry.
Als ik jou was zou ik een aantal nederlandse en belgische c4d forums gaan volgen en daar vragen stellen en tutorials voor beginners doen. Die sites zijn heel actief en ze zijn altijd bereid om een beginner op weg te helpen.
Ben zelf een tijdje admin geweest op een c4d forum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op Cinema 4D tutorials. Je hebt sites waar honderden tutorials opstaan. Kies een leuke uit die je wilt maken en volg de tutorial. Als je maar vaak genoeg een tutorial doet snap je het programma binnen no-time!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding